محل تبلیغات شما

به طور کلی افراد سالانه در استفاده از تکنولوژی باهوش‌تر می‌شوند. همچنین اینترنت روز به روز گسترده‌تر شده و پیشرفت می‌کند. از این رو افراد هر روز از ابزارهای بیشتری استفاده می‌کنند. این موضوع در کسب و کارهای اینترنتی نیز صادق است. به طوری که هر چه می‌گذرد کاربران حرفه‌ای‌تر جستجو می‌کنند، هدفمندتر از سایت شما را مطالعه کرده و به جهت آگاه شدن از رقیبانتان می‌توانند به راحتی وبسایت شما را کنار بگذارند. بنابراین شما نیاز به شناخت بیشتر مخاطبان خود دارید. علاوه بر آن باید یک استراتژی مناسب نیز داشته باشید. همچنین از جدیدترین روندها و ترفندها آگاه باشید. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با جدیدترین متدهای بازاریابی محتوا مطالب و نکات مفیدی را برای شما ارائه دهیم. خواهشمندیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

محتوای ویدیویی و داستان‌گویی تصویری

چند سالی است که محتوای ویدیویی در صدرترند های بازاریابی محتوایی در نظر گرفته شده است. امروز کاربران بسیار زیادی ترجیح می‌دهند ویدیوهای بیشتری از برندها را در این زمینه دنبال کنند. در سال‌های اخیر محتوای ویدیویی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است. اما اتفاق جالبی افتاده این است که به دلیل پیشرفت علم تکنولوژی و تمایل به راحتی و سادگی، افراد کمی به مفاهیم متمایل شده‌اند. آن‌ها ترجیح می‌دهند موضوع مهمی که قرار است به آنها آموزش داده شود در قالب یک محتوای جذاب و به یادماندنی باشد. همچنین با کمترین تلاش بیشترین یادگیری را برایشان به دنبال داشته باشد. از این رو پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده، ویدیوهای مبتنی بر داستان، خواهان زیادی داشته باشد و به یک‌ترند و ترفند موفق تبدیل شود.

وفاداری به وب سایت‌ها

از زمانی که گوگل کار خود را آغاز کرد هر سال توجه بیشتری موتورهای جستجو شد. همچنین تعداد وب سایت‌های موجود در گوگل نیز افزایش یافت و تعداد محتوای موجود در فضای وب چندین و چند برابر شد. انتخاب محتوای درست و کاربردی بر اساس موضوعاتی از قبیل سئو به چالش بزرگ تبدیل شد. دیگر بسیاری از افراد حتی به مشاهده منبع یک مطلب هم اکتفا نمی‌کنند و باید حتماً به آن منبع سرزده و مطمئن شوند. چرا که ممکن است منابع چندان معتبر نباشند. یا اطلاعات اشتباهی را نشر دهند.

امروزه با وجود آن که تعداد مطالب موجود در گوگل افزایش یافته است و افراد بسیار زیادی به تولید محتوا و بازاریابی محتوا می‌پردازند؛ مخاطبان بیشتر ترجیح می‌دهند به جای خواندن مطالب مختلف و مراجعه به سایت‌های گوناگون، تنها اعتبار یک سایت را بررسی کرده و مخاطب وفادار آن سایت شوند. در واقع آنها تنها همان سایت را دنبال می‌کنند.

در روندهای بازاریابی جدید شما دیگر به جای آنکه بر روی سئو و گوگل تمرکز داشته باشید، می‌توانید بخش عمده‌ای از انرژی خود را صرف وفادارسازی مخاطبان کنید. در این صورت می‌توانید سال‌های سال راحت باشید و موفقیت در کسب و کار خود دست یابید. در نظر داشته باشید که برای بدست آوردن اعتماد در کسب و کار اینترنتی باید به موارد زیر توجه ویژه داشته باشید و آنها را در بازاریابی محتوای خود لحاظ کنید:

  • تولید محتوای به روز
  • تولید محتوای پیوسته
  • تولید محتوای کاربردی
  • تولید محتوای معتبر

 توجه به T.A.E یکی از مهمترین ترندهای بازاریابی محتوا

در سال ۲۰۱۹ گوگل مقاله را به عنوان تغییر در الگوریتم‌های موتورهای جستجو منتشر کرد. این مقاله خبر از مفهوم جدیدی به نام T.A.E که E بــرای Expertise یا تجربه و تخصص، A بــرای Authoritativeness به معنای معتبر بــودن و T برای Trustworthy یا قابل اعتماد بودن قرار می‌گیرد.

در توضیحات آن باید عنوان کنیم که در مرحله اول یا تخصص، گوگل مهارت شما را از روی علمی بودن، معتبر بودن و به روز بودن مطالبی که می‌نویسید تشخیص می‌دهد. در مرحله بعد یا مرحله اعتبار، گوگل فاکتورهای متعددی مانند شاخص‌های مرحله تبدیل مانند بانس ریت، زمــان ماندگاری در صفحه، تعداد مخاطبان، تعداد جستجوی نام برند، بک لینــک و… را ارزیابی می‌کند. در نتیجه بر اساس این ارزیابی، به صفحات وب سایت شما اعتبار می‌بخشد. در مرحله قابل اعتماد بودن که بیشتر برای وب سایت‌های فروشگاهی اهمیت پیدا می‌کند، پارامترهای متعددی را که در رابطه با امنیت و اطلاعات کاربران می‌باشد بررسی می‌کند. مواردی که در این مرحله مورد ارزیابی و بررسی گوگل قرار می‌گیرند عبارت است از: وجــود SSL امنیت اطلاعات کاربران، عدم انتشار اطلاعات افراد و….

بنابراین بر اساس توضیحات ارائه داده شده گوگل صفحات وب سایت شما را بر اساس T.A.E ارزیابی می‌کند. علاوه بر آن شما می‌توانید با توضیحاتی که در این بخش گفته شد به بهینه سازی وب سایت خود بپردازید تا از رقیب‌هایتان عقب نیافتید.


ممنون از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. امیدوارم از مطالب گفته شده لذت برده باشید و مطالب برایتان مفید واقع شده باشند.


ده ابزار کاربردی برای انتخاب نام دامنه

دامنه تطبیق دقیق چیست؟

فروشگاه اینترنتی باید چه امکاناتی داشته باشد؟

محتوای ,گوگل ,داشته ,وب ,بازاریابی ,سایت ,در این ,شما را ,و به ,که در ,بر اساس

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی مدیارسان هارمونی باران فاخته پرواز travelsahelaftab2019 تجهیزات شبکه آکادمی بازار رنگ نیلو طراحی سایت swedrftg فرکتال هنر