محل تبلیغات شما

 امروزه با گسترش تکنولوژی و آپدیت‌های گوگل، می‌توان به این نتیجه رسید که موتورهای جستجو همیشه سعی می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را به کاربران نشان دهند. شاید این "بهترین" برای هر فردی متفاوت باشد؛ اما جالب است بدانید که موتورهای جستجو دقیقاً می‌دانند هر شخصی چه نیازهایی دارد و دنبال چه نوع وب سایت‌هایی می‌گردد.

 یک وبسایت خوب باید بتواند تأمین نیازهای مخاطبان خود را برطرف کنند این نیازها شامل موارد زیر می‌باشند:

 

  •  یک وبسایت باید بتواند وب سایتی را طراحی کند که استفاده از آن آسان باشد
  •  
  •  درک مطالب باید به راحت‌ترین شیوه ممکن صورت گیرد.
  •  
  •  وب سایت‌ها باید اطلاعاتی را به مخاطبان خود ارائه دهند که کاملاً سودمند و مرتبط با جستجوی آنهاست.
  •  
  •  حرفه‌ای بودنت را از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه ویژه شود.
  •  
  •  سعی کنید محتوایی جذاب و با کیفیت در وبسایت خود منتشر کنید.

 

جالب است بدانید که با اینکه تکنولوژی امروزه بسیار پیشرفت کرده است موتورهای جستجو هنوز هم نمی‌توانند مانند انسان‌ها مفهوم تصاویر و ویدیوها را آنطور که باید درک کنند.

 

اثرگذاری تجربه کاربری و رتبه بندی سایت‌ها

 

موتورهای جستجوگر می‌توانند با بهره گیری از ساختار لینکها به درک بالایی از معیارهای مرتبط و بازدیدهای کاربران و یادگیری ماشینی برسند. دومین چیزی که در این زمینه اهمیت دارد قابلیت استفاده و تجربه کاربری است. این وب سایت‌ها را می‌توانیم مدیون تأثیر غیرمستقیم این دو مؤلفه بدانیم. البته باید عنوان کنیم که موتورهای جستجو این مأموریت را به منظور بالا بودن کیفیت محتوا سایت می‌داند.

با این حال شاید اگر یک متخصص تولید محتوا کیفیت آن متوالی را ببیند نظر چندان مثبتی راجع به آن ندارند اما گوگل با توجه به تعداد کلیک‌ها و زمان سپری شده در سایت‌ها تشخیص می‌دهد که محتوای سایت شما بسیار با کیفیت است.

 

 نشانه‌های محتوای با کیفیت

 

۱: نرخ مشارکت

 

این نرخ می‌تواند با توجه به کلیپ‌های طولانی مخاطبان و مدت زمان ماندن در هر سایت کیفیت محتوای سایتها را بسنجد. این مهم نیست که اگر شخصی پس از ورود به وب سایتی مجدداً دکمه خروج آن را بزند و زمان زیادی را در وبسایت سپری نکند، گوگل اینطور تشخیص می‌دهد که محتوای شما بی کیفیت است.

 

2: یادگیری ماشینی

 الگوریتم پاندا، الگوریتمی است که گوگل در سال ۲۰۱۱ آن را به الگوریتم رتبه بندی‌های خود اضافه کرد. این الگوریتم می‌توانست با استفاده از ارزشیابی‌های انسانی محتوای کم کیفیت را از محتوای با کیفیت بالا تشخیص دهد.

 

3: الگوهای لینک کردن

 

طبیعتاً سایت‌هایی که لینک‌های بیشتری می‌گیرند سایت‌های با کیفیت‌تری محسوب می‌شوند و موتورهای جستجوگر مدتی است که متوجه این موضوع شدند.

 

از اینکه تا انتهای این مقاله کاربردی با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم. امیدواریم از مطالعه این مقاله کاربردی لذت کافی را برده باشید.

ده ابزار کاربردی برای انتخاب نام دامنه

دامنه تطبیق دقیق چیست؟

فروشگاه اینترنتی باید چه امکاناتی داشته باشد؟

کیفیت ,محتوای ,موتورهای ,وبسایت ,جستجو ,وب ,را به ,موتورهای جستجو ,که موتورهای ,است که ,تجربه کاربری

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ کاج محیا کامپیوتر بیتا رایانه تعمیرکار لوازم خانگی دوو cuteowl کلید سازی شبانه روزی و سیار در کل تهران لوازم خانگی افراکالا پرسش مهر نیلوفرانه تجهیزات دندانپزشکی