محل تبلیغات شما

امروزه به دلیل افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی، کار افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بسیار دشوار شده است. به عبارتی این افراد باید از امکانات مشخص و امتحان شده استفاده کنند تا بتوانند فروشگاه اینترنتی خود را مطرح سازند و باعث افزایش ترافیک آن شوند. از این رو در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با امکانات وب سایت فروشگاه اینترنتی، نکات مفیدی را برایتان ارائه دهیم. خواهشمندیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

امکانات وب سایت فروشگاه اینترنتی

  • اعمال لیست علاقه مندی ها برای افزودن محصولات در جهت خرید در مراجعات بعدی به وبسایت
  •  عضویت در خبرنامه ایمیلی سایت
  •  جستجو بر اساس نام و دسته بندی‌های تعریف شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی
  •  دسته بندی و برچسب گذاری محصولات برای دسترسی آسان مشتریان
  •  بارگذاری تصویر شاخص، اطلاعات جانبی محصولات، مشخصات فنی و تصاویر کالاهای موجود در فروشگاه
  •  تعریف ویژگی محصولات به صورت ساده
  •  قیمت گذاری محصولات و اعمال تخفیفات ویژه بر روی هر محصول به صورت جداگانه با قابلیت زمانبندی محدود و دوره‌ای.
  • انتخاب روش‌های متفاوت ارسال شامل: تحویل در محل، پست و پیک
  •  مشاهده و پیگیری خریدهای صورت گرفته در وبسایت فروشگاه اینترنتی
  •  ارائه کوپن‌های تخفیف توسط وبسایت هنگام خرید
  •  ارسال دیدگاه و امکان امتیاز دهی به محصولات (نظر افرادی که محصول را خریداری کردند، مشخص خواهد بود).
  • انتخاب روش‌های متفاوت ارسال شامل: تحویل در محل، پست و پیک
  •  عضویت راحت کاربران در سایت
  • تعریف ویژگی محصولات و گزینه‌های انتخابی متفاوت برای هر کالا که بر قیمت آن تأثیر گذارند. مانند: سایز، رنگ، جنس و غیره
  •  مشاهده و انتخاب محصولات برای اضافه کردن به سبد خرید و یا حذف آنها از سبد خرید

امکانات سایت فروشگاه اینترنتی و پنل مدیریت

  • قابلیت مدیریت و تعریف کوپن‌های تخفیف مانند: میزان تخفیف، درصد تخفیف، ارسال رایگان در شرایطی مانند حداقل میزان خرید مشتری، دسته بندی خاصی از محصولات، بازه‌های زمانی مشخص و مناسبت‌ها و یا کدهای عمومی همراه با ایجاد محدودیت استفاده، تاریخ، تعداد، کاربران و …
  •  سیستم مدیریت درگاه‌های پرداخت بانکی مانند: درگاه پرداخت زرین پال، پی پینگ و …
  • غیرفعال کردن خرید برای کالاهای ناموجود و مدیریت موجودی کالاها
  •  نمایش گزارش‌ها به صورت نمودارهای گرافیکی
  • امکان گزارش گیری بر اساس متد و روش‌های گوناگون: گزارش گیری نوع محصول، بازه زمانی، تخفیف‌ها، فروش و دسته بندی
  •  مشاهده آخرین سفارشات به ثبت رسیده در بخش مدیریت با امکان تغییر در وضعیت سفارش‌ها
  • قابلیت ثبت یادداشت برای مشتری
  •  ارسال ایمیل و اخطار به مدیر وب سایت در صورت پایان یافتن موجودی هر محصول
  •  قابلیت مدیریت روش‌های حمل و نقل محصولات

امکانات تکمیلی سیستم‌های فروشگاه‌های اینترنتی

در نظر داشته باشید که اضافه کردن هر کدام از افزونه‌ها به سیستم فروشگاه اینترنتی نیاز به زمان و هزینه بسیاری دارد. همچنین در نظر داشته باشید که این موقعیت‌ها به صورت پیشفرض برای هر سیستمی کارایی ندارند. از این رو مشتری باید با توجه به نوع بازاریابی اینترنتی و نوع کسب و کار خود برخی از این افزونه‌ها را بر روی سیستم فروشگاه اینترنتی خود قرار دهد. در واقع باید افزونه‌هایی را انتخاب کند که مطمئن باشد می‌تواند به وسیله آنها به کسب درآمد از اینترنت بپردازد و در مسیر خود به موفقیت دست یابد.

 جستجوی سریع از امکانات سایت فروشگاهی

 به وسیله این بخش افراد می‌توانند با وارد کردن عبارات مورد نظر خود بدون آنکه با تغییر صفحه مواجه شوند، لیستی مرتبط با کالای مورد نظر خود را دریافت کنند. سرعت کار با این سیستم بسیار بالا بوده و به همین دلیل منجر به افزایش کاربری وب سایت فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.

فیلتر کردن نتایج

شما می‌توانید افزونه فیلتر کردن نتایج را نیز در فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید. کاربران می‌توانند به وسیله آن با سرعت بیشتری به محصول مورد نظر خود دست یابند. شما می‌توانید محصولات موجود در فروشگاه خود را بر اساس رنگ، قیمت، سایز، برند و… فیلتر کرده و تأثیر چشمگیر آن را مشاهده کنید.

پیشنهاد کادو پیچی

پس از سپری کردن مسیر خرید در هنگام پرداخت، پیشنهادات متفاوتی شامل بسته بندی، کادو پیچی، کارت پستال و غیره به مشتریان ارائه می‌شود. با انتخاب هر یک از آنها هزینه مشخصی به مجموعه سفارش شما افزوده می‌گردد.

اتصال سیستم نظرات به سیستم ستاره دهی گوگل

به طور کلی موتور جستجوی گوگل برای نشان دادن ستاره‌ها و نظرات مشتریان ساختار مشخصی در نتایج خود دارند. در این سیستم بخش امتیازهای کاربران و بخش نظرات در نظر گرفته شده است. همچنین در نتایج جستجو نیز تعداد نظرات و امتیازات داده‌شده به منظور تبادل نظر شما از سوی کاربران ارائه می‌شود. از این رو این امکان برای کاربران فراهم می‌شود که نظر افرادی که از محصول مورد نظر استفاده کرده‌اند و تجربه کافی دارند نیز استفائه کنند. تا به خریدی موفق دست یابند.

مقایسه محصولات

در صورتی که کاربران در هنگام خرید بین دو یا چند محصول مرتبط مردد شوند می‌توانند به کمک گزینه مقایسه محصولات، به بررسی هر یک از آنها بپردازند. از این رو این گزینه می‌تواند باعث شود که خرید برای مشتریان شما بسیار آسان شود. وب سایت دیجی کالا به عنوان وب سایتی در نظر گرفته می‌شود که امکان مقایسه محصولات را به وب سایت فروشگاهی خود افزوده و سبب محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد شده است.

منوی ویژه از امکانات وب سایت فروشگاه اینترنتی

یکی از امکانات وب سایت فروشگاه اینترنتی استفاده از منوی ویژه در نظر گرفته می‌شود. در این سیستم علاوه بر نمایش دسته بندی‌ها با صفحات مختلف سایت نیز مواجه خواهید شد. صفحاتی مانند قابلیت گذاشتن نقشه، آگهی، فرم، تصویر و…


ممنون از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم از مطالب گفته شده لذت برده باشید.


ده ابزار کاربردی برای انتخاب نام دامنه

دامنه تطبیق دقیق چیست؟

فروشگاه اینترنتی باید چه امکاناتی داشته باشد؟

فروشگاه ,سایت ,وب ,اینترنتی ,محصولات ,امکانات ,وب سایت ,فروشگاه اینترنتی ,سایت فروشگاه ,از این ,امکانات وب ,سایت فروشگاه اینترنتی ,سیستم فروشگاه اینترنتی ,روش‌های متفاوت ارسال ,انتخاب روش‌های متفاوت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رنگ صدفی گل باران جدیدترین اخبار سربازی فانوس رایانه موج طبیعت آگهی استخدام در شیراز مجله تکنولوژی اخبار جامع استان تهران سایت های شرط بندی فوتبال پونه طرح